Maramu' Online

A crescut pe versuri de muzică populară, ceea ce i-a influenţat viitoarea carieră. „Prima amintire legată de muzica populară mi-a povestit-o chiar mama. Aveam doi ani când m-am suit pe masă şi am început să cânt, până la capăt, melodia pe care o cânta mama când mă adormea «Mama când m-o legănat». Mama a fost foarte impresionată şi m-a încurajat, mai ales că şi ea şi-a dorit să cânte în tinereţe", mărturiseşte Măriuca.
Album : mp3
Lista melodii:

01 - Pa varfutul Magurii
02 - Pa la noi prin prunisori
03 - Mama cand m-o leganat
04 - Badita de joi seara
05 - Saracile mamele
06 - Mandrilor de sub fereastra
07 - Fa-ti mandrule car cu boi
08 - La ferestra mandrului
09 - Multe fete-s manioase
10 - Mamuca ma duc la scoala
11 - Ramas bun mama si tata
12 -  Mai cucule, cucule
13 - Buna-i optinca la drum
14 - Mandru se vede de luna
15 - Dragu-mi jocul sa-l joc
16 - La fantana ce-a de piatra
17 - Frunza verde-a nucului


Download | Descarca



Sursa: Maramuresul Online
Maramuresul OnlineMaramuresul Online

Categories:

Leave a Reply